niedziela, 1 listopada 2015

Pudrowy sweter


Witajcie !

Słońce świeci ,lekki wiatr mamy za oknem - czegoś takiego nie było !  13 stopni :-) Przeglądając pogodę w internecie stwierdziłam że takiego 1 listopada nie przeżyłam .. :D W pażdzierniku zima w listopadzie lato :D Hahhaha xd Chciałabym żeby lato trwało wiecznie ! Żeby można było chodzić w spodenkach , klapkach i luźnym topie  a nie w kozakach po kolana ,grubachnej kurtce i wełnianej czapce . :D Oby ta zima jakoś ''spłyneła'' po mnie :3 .Razem z nowym miesiącem przyjdą też nieszczęsne ..choroby .I chyba mnie nie ominą.  ,i 1 tydzień listopada spędze w domu .. :D



Aleeee z nowym miesiącem planuję nowe zmiany na blogu (nagłówek bardziej dopracowane posty itd.)
Zastanawiam się też nad nagłówkiem moje pierwsze zdjęcie w sterdzie liści .. Co o tym sądzicie ?
Swoją zdaniem podzielicie się w komentarzach :D
Zapraszam też na askaa :) Link podawałam w poprzednich postach . Na asku znajdziecie mnie codziennie ! Więc jeżeli chcesz się mi o coś zapytać ...śmigaj na aska :* 


Zostawiam Was ze zdjęciami , Papatki :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz