wtorek, 10 listopada 2015

10.11


Heeeej ! 

To znów ja po kilkudniowej przerwie , nie było mnie tutaj z ok. 8 dni :D Stęskniłam się ze Wami ..Wy chyba też za mną . Teraz posty będą publikowane regulanie .Za mną 1 próba robienia foty na nagłówek - tak jak myślałam wyszło ujowo :) Myśle o kupnie tego pilota który robi fotki :D <3 

Każdy z nas był z siebie niezadowolony . Ale każdy powinien zrozumieć , że na świecie nie ma idealnej osoby . Przestańmy marzyć o tym by wyglądać jak ktoś inny lub chcieć , by Cię bardziej lubiano . Przestańmy starać się , by zdobyć kogoś kto cie rani ( chociaż sama tak robię ) . Przestańmy nienawidzić swoje ciała , twarze czy osobowości . Kochajmy się takimi jakimi jesteśmy . Uśmiechajmy się !! Bo to nam w życiu zostało . A jeżeli ktoś Ci mówi , że jest inaczej to znaczy że Ci tego zazdrości . Odpowiedz mu to co myślisz , nie kryj się i powiedz mu :
~ Moje szczęście nie będzie zależeć od kogoś innego , jestem szczęśliwa taka jaka jestem i kocham swoje niedoskonałości. One tworzą mnie . Bądźmy szczerzy każdy jest piękny na swój sposób !!!


papatki .Karolina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz