wtorek, 24 listopada 2015

Moje zakupy w Terranova - jesień \ zima 2015

Witajcie ! 


Ktoś mi dzisiaj zadał takie pytanie na asku : Twoje propozycje są beznadziejne . 
Moja odpowiedż na pytanie tej osoby osoby która umysłowo jest na poziomie przedszkolaka ! 
I jego IQ siega DNA. 
Droga osobo ...mój blog, jest prozpozycjami Z INTERNETU ! .
Został on stworzony w celu ZEBRANIA NOWOSCI MODOWYCH Z INTERNETU i złożeniu ich w całość 
Więc co jest tu jest w internecie , na poratlach modowych 
Nie będe się rozczulać nad tym Szczerze? Mam wyje*ane na tę osobę . 
przejdę do rzeczy 


Aby nie zanudzać .. mini haul 

Dzisiaj chce Wam pokazać w tym poście MOJE ZAKUPY W SKLEPIE TERRANOVA
czyli dla niekumatych .. rzeczy które JA KUPIŁAM NA JESIEŃ\ZIMA



1.Sweterek Terranova : kolor czerwony . jeszcze w nim nie chodziłam planuję ubrać go w Boże Narodzenie  cena : 59.90 zł 
http://www.terranovastyle.com/pl_en/womens-sweater-with-fox-print-0-sab0019364001s041

    

2.Sukienka Carmen w kolorze czarnym  Terranova Sukienka wykonana z wysokiej jakości eleganckiej koronki, która delikatnie się rozciąga. Wszyta warstwa tiulu powoduje, że sukienka jest mocno rozkloszowana. Posiada także delikatną podszewkę dzięki czemu się nie elektryzuje i pięknie układa na sylwetce. Bardzo wygodna -sprawdzona:) - cena  279.00 zł 

http://sugarfree.pl/sukienki/sukienka_carmen_w_kolorze_czarnym.html?utm_source=allani&utm_medium=cpc&utm_campaign=allani





3.Spódniczka damska od Teranova ,jeszcze nie chodzona :D niesiety nie mogę znaleźć linku i niepamietam ceny :'( 







4.Snikersy białe Terranova  Wykonane z wysokiej jakości materiałów i dbałością o  detale co zapewnia im dużą wytrzymałość oraz komfort użytkowania. Cena : 89.00 zł 



4. Sweterek szary   Terranova bardzo komfortowy , przetestowany :D Cena coś ok.80 zł 

5.Kurteczka od Terranova  spośród tylu kurteczek ją kocham ! <3 Nie sprzedam jej nigdy w życiu! Idealna dla  zmarźluchów - kto lubi ciepełko zostawia koma ! <3 Cena 99.90 zł 


6.Spodnie od Terranova - idealnie sprawdzają sie do butów na obrazku ten komplet gra u mnie w szafie ! Cena : ok.80 zł 
 7. Rękawiczki od Terranova  cena 20 zł 
http://www.terranovastyle.com/de_en/fingerless-gloves-with-panda-0-sac0004054001s105

To tyle na dzisiaj , to jest dopiero jedna piąta moich zakupów !
Pozdrawiam :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz