czwartek, 19 listopada 2015

Opowiadanie

Heeej !
Wczoraj postanowiłam wprowadzić zmianę na bloga 
Otóż jest to blog modowy ,lecz od czasu do czasu będzie tu opowiadanie 
Opowiadania napisane będą TYLKO PRZEZE MNIE !
Nie będą sie one pojawiać tak często jak posty o modzie np.
raz w tygodniu , a oczywiscie gdy Wam sie spodobają - częściej 
Opowiadania będą o Tym co mnie gnębi , trapi - raz będzie to opowiadania a raz - opis ... 

Jednorazowy opis 
Życie naprawdę daje nam lekcje - jak to ja nazywam ,kopa w tyłek . :'(  Ty pomagasz komuś z całego serca ,ze wszystkich sił - a on co ma to gdzieś .. jeszcze na dotatek - zepsuje ci życie . To jest bardzo niesprawiedliwe moim zdaniem .Taka osoba powinna być wdzięczna a nie jeszcze uprzyszkać komuś życie .Takiej osoby nie można nazwać kolegą a co dopiero przyjacielem . . Ja dzisiaj dostałam nauczkę pomogłam komuś i co dostałam - nic . Dlatego zapamiętajcie sobie wszyscy , że pomagać zawsze można a nawet trzeba lecz z umiarem 


To tyle na dzisiaj , myśle ze się podobało ! 
PISZCIE W KOMACH ! :)  paaa :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz