piątek, 23 października 2015

Góry Świętokrzyskie - Kielce

Hejjo :)

No i witam Was  po przerwie , ponieważ byłam na urlopie.Tym razem odwiedziałam Góry Świętokrzyskie. Jest tam pięknie ! Ja nie jestem zwolenniczką przyrody , chodzenia i ''gadania'' przewodników , ale tym razem to było coś innego .Naprawdę wypoczełam , od szkoły i problemów . W Górach byłam jedyne 3 dni ! A przydałby się jeszcze 1 tydzień . xD

W pierwszym dniu ,gdy zajechaliśmy odwiedziliśmy Muzeum Wsi Kieleckiej ,a potem udaliśmy się do  Geoparku . Tam było ekstra! To chyba najlepsze miejsce w jakim bylismy ! Technologia ,Sprzęty ,dekoracje a na koniec film w 5D .!PODRÓŻ W WNĘTRZE ZIEMII :D  Odwiedziliśmy jeszcze w tym samym dniu Stadion Korona Kielce ,i w prezencie dostaliśmy od bardzo miłego przewodnika Plakat !
I na koniec dnia,

zakwaterowaliśmy się w hotelu .

Drugi dzień był męczący . Całą grupa musieliśmy pokonać WIELKĄ górę , która prowadziła do Świętego Krzyża (chodzi o kościół ) Tam czekała na nas przesympatyczna pani przewodnik ,która opowiadała o 100 % lepiej niż nauczycielka na lekcji :D Potem odwiedziliśmy kościoł , i Golgotę . I na koniec dnia mieliśmy wielką przyjemność ! Galeriaa ! Galeria Korona Kielce , lecz niestety mieliśmy jedyne 2 godziny a tam żeby obejść wszystko potrzebne są dwa dni ! Tam zrobiłam wielkie zakupy , wydając baaaardzo dużą kwotę . Ale to nic ! Raz sie żyje :3

Trzeci dzień był lekki . Na sam początek zwiedzaliśmy Muzeum Hennryka Sienkiewicza w Oblęborku , naprawdę polecam sie tam wybrać bo jest co oglądać :3 !!! Nastepnie odwiedziliśmy Muzeum w Jędrzejowie a na sam koniec Muzeum Mikołaja Reja . Po czym podróż powrotnia mineła baaaaardzo szybko !
                                             Ta wycieczka była jedną z najlepszych , nigdy jej nie zapomne . 
                                               Warto odwiedzić Nasze polskie Góry Świętokorzyskie 
                                            Zostawiam Was ze zdjeciami - pamiątką która będzie na zawsze :) 
                                             
Jest ich niewiele ,no ale chcę się z Wami podzielić :)


Muzeum Wsi Kieleckiej - Tokarnia



                                                      Galeria Korona Kielce


                                                                 
                                                              Geopark - Miniatury


No i Stadion ! Korona Kielce :3 


No i na koniec ..widok z lotu ptaka (nie pamiętam gdzie były robione :D )  Ściskam Was i widzimy sie w następnym poście ! Paa 


Ps . Zapraszam na mojego aska 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz