poniedziałek, 21 września 2015

Moje MUST HAVE (jesień 2015)

Witam !

Dzisiaj mam dla Was moje MUST HAVE  na jesieńWłaśnie z tego powodu post jest później niż zwykle MUST HAVE - .Czyli to co mam . i jest u mnie w szafie.



MUSSIC DLA NASTROJU :
W tym zestwie jest połączenie koloru khaki ,czerwieni ,czerni i brązu .Ja tak chodzę ubrana do szkoły ..czuję sie swobodnie i bardzo komforotowo .Nie stosuje jedynie tego makijażu ,ponieważ nie maluję się do szkoły :)                                                             CENA: 210 ZŁ

Ten zestaw jest bardzo swobodny .Przeznaczony głównie do ćwiczeń .Bardzo często jestem tak ubrana  ,ponieważ mam w ciagu tygodnia 5 \6 razy w-f .:-)                 CENA  :400 ZŁ
Następny zestaw jest w stylu paryskim .Połączenie pudrowych odcieni z kwiecistym wzorem na spódnicy .Jest on bardzo dziewczęcy i słodki .Idealny na szkolną disco czy do koscioła

                                                                                                 CENA : 480 ZŁ


                                                                                                   Zegnam Was ! dobrej nocki :) 

                                                                                                           Karolina Ł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz