wtorek, 29 września 2015

Komfort !

Cześć !
Dzisiaj mam dla Was trochę więcej czasu ,więc się troszkę rozpisze..





Czy kiedykolwiek  mieliście tak że padacie zmęczeni na łóżko marzy wam sie tylko odpoczynek ? Ale jesteście z siebie dumni ?? Bo udało się ! Osiągnełam \em sukces . .Wtedy człowiek ma tą satysfakcje że doszedł do czegoś dzięki sobie ,nie dzięki innym ..nie przy pomocy kogoś - samodzielnie !Bez jakiś przekupst oszustwa itd.To uczucie jest wtedy piękne , mogę tak stwierdzić bo go doświadczyłam .Życzę Wam doświadczenia tego ! W nauce ,odchudzaniu w życiu . A zatem przejdźmy już do stylizacji jaką przygotowałam na dziś. :)

Neon + Jeans = proste połączenie do tego białe butki , bardzo wygodnie i komfortowo propozycja ubrania sie do szkoły , na wyjście ze znajomymi itd. W rzeczywistości bluza jest neonowa lecz na zdjeciach nie udało sie ''wyłapać'' neonu .

Życzę Wszystkim miłego dnia Jeżeli zainteresował Cie mój blog ,zostaw po sobie ślad w postaci komentarza , śledź na bieżąco moje wpisy ,za niedługo pojawią się ulubieńcy września :-) 
Buziaczki :) :*
Karolina Ł. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz